Klientów często nurtują różne pytania dotyczące świadczonych przez nas usług hydraulicznych. Mamy nadzieje, że dzięki przykładowym pytaniom i odpowiedziom dowiedzą się Państwo, kiedy pilnie potrzebny jest hydraulik-instalator, a kiedy jest to zbędne i daną awarię można naprawić samodzielnie.
Jak szybko dociera pogotowie wodno-kanalizacyjne?
Czas dojazdu uzależniony jest od tego, gdzie aktualnie się znajdujemy – z reguły jednak zajmuje nam to ok. 30 min.
Czy pracujecie również w niedzielę i święta?
Tak, jesteśmy do dyspozycji klientów przez cały tydzień, 24h/dobę.
Co zrobić kiedy zauważę, że cieknie woda?
Bardzo często wystarczy tylko zakręcić główny zawór wody - znajduje się z reguły przed licznikiem wody.
Czy wystawiacie rachunki i jaka forma płatności wchodzi w rachubę?
Tak, wystawiamy rachunki, a płacić można gotówką lub przelewem.
Czy świadczycie także drobne usługi hydrauliczne?
Tak, pomagamy również w przypadku małych problemów związanych z funkcjonowaniem instalacji sanitarnych.
Co zrobić, jeśli po użyciu „kreta” nie poprawiła się drożność w instalacji sanitarnej?
Aby do takiej sytuacji nie doszło, lepiej używać „kreta” i innych środków żrących zgodnie z instrukcją. Niewłaściwie zastosowanie może spowodować miejscowe „skamienienie” lub uszkodzenie rury.
Co zrobić, aby nie doprowadzać do niedrożności kanalizacji?
Przede wszystkim praktyczną rzeczą są sitka w zlewozmywakach i brodzikach. Oprócz tego odradzamy wyrzucanie twardych papierów np. „ręczników papierowych”. Drożna kanalizacja to kanalizacja dobrze zaprojektowana – warto o tym pamiętać na etapie projektu.